Skip Navigation LinksAna Sayfa > Duyurular

Şikayet ve İhbar Kanallarımız...

Ağustos 21, 2017

Bakanımız Prof. Dr. Veysel Eroğlu’nun talimatları ile devreye alınan hayvanhaklari@ormansu.gov.tr şikâyet hattına yapılan başvurularda zaman zaman kurum çalışanlarının kişisel bilgileri talep edilmektedir. Bu bilgiler kişisel (şahsa yönelik) bilgiler olduğundan, kurum ciddiyetinin sekteye uğramasına neden olup, şikâyet konularının şahsileşmesine sebebiyet vermektedir. Bu nedenle konu ile ilgili görevli personellerin kişisel bilgileri şikâyet sahipleri ile paylaşılamamakla birlikte, kurumsal çerçevede 7 gün 24 saat hizmet veren tek numara “112 Acil Çağrı Merkezi” tarafından, İl Şube Müdürlüğümüz sorumluluğunda bulunan konular hakkında ilgili personel ile iletişime geçilmektedir. Bu kapsamda gelen çağrılar, İl Şube Müdürlüğümüzce değerlendirilip 112 Acil Çağrı Merkezi’ne gerekli bilgi verilmekte ve cevabi dönüş sağlanmaktadır.


Ayrıca; acil olmayan ihbar ve şikayetlerinizi ilgili kanun ve yönetmeliklerde belirtilen şekilde dilekçe ve bilgi edinme hakları çerçevesinde yazılı olarak posta yolu ile veya Bakanlığımız tarafından oluşturulan, kurumsal kimlik ve devlet ciddiyeti ile takip edilen hayvanhaklari@ormansu.gov.tr e-posta adresine iletebilirsiniz.


Kamuoyunun bilgisine…